Achiziții

PROGRAM ANUAL AL ACHIZITIILOR PUBLICE

 

Nr.crt.

Denumire / obiect achiziţie 

Data publicării

Data limită depunere oferte

Data şi ora deschiderii

Documentaţie 

Clarificări

PV atribuire Contracte
 1. Achizitie servicii de publicitate-proiect Crosstrans 10.05.2012 18.05.2012, ora 9:30 18.05.2012, ora 10:00 Crosstrans-servicii de publicitate      
 2.  Achizitie produse informative si de promovare - proiect DigiConnect  14.06.2012  20.06.2012, ora 9.30  20.06.2012, ora 10.00  DigiConnect-produse informative si de promovare      
 3.  Achizitie servicii de organizare seminarii - proiect FDI  02.07.2012  06.07.2012, ora 10.00  06.07.2012, ora 10.30  FDI - Documentatia      
 4. Achizitie imprimanta - proiect DigiConnect  02.07.2012  12.07.20120, ora 09.30  12.07.20120, ora 10.00  DigiConnect imprimanta      
 5. Achizitie directa infokiosk - proiect DigiConnect  24.07.2012 08.08.2012, ora 9.30 08.08.2012, ora 10.00 DigiConnect Infokiosk      
 6. Achizitie directa mobilier 30.07.2012 06.08.2012, ora 9.30 06.08.2012, ora 10.00 Mobilier birou      
7. Achizitie directa - platforma web proiect CBBCN 23.08.2012 28.08.2012, ora 9.30 28.08.2012, ora 10.00  Platforma web      
8. Atribuire directa servicii organizare forum afaceri- proiect CBBCN 05.09.2012 10.09.2012, ora 9.30 10.09.2012, ora 10.00 Forum afaceri      
9. Atribuire directa Business Forum Bucuresti 11.10.2012 17.10.2012, ora 10.00 17.10.2012, ora 10.30 Business Forum Bucuresti      
10. Atribuire directa conferinta finala proiect FDI 16.10.2012 25.10.2012, ora 10.00 25.10.2012, ora 10.30 Conferina finala FDI      
11. Atribuire directa Study Visit proiect CBBCN 05.03.2013 08.03.2013, ora 9.30 08.03.2013, ora 10.00 Study visit      
12. Achiziție directă Conferință finală CROSSTRANS 18.04.2013 24.04.2013, ORA 9.30 24.04.2013, ORA 10.00 Conferința finală CROSSTRANS      
 13.  Achizitie directa organizare evenimente Business Energy  25.04.2013  09.05.2013, ORA 9.00  09.05.2013, ORA 10.00  Servicii organizare Evenimente proiect Business Energy      
14. Achizitie directa servicii comunicare si PR - Business Energy 13.05.2013 17.05.2013, ORA 9.00 17.05.2013, ORA 10.00 Servicii comunicare si PR proiect Business Energy      
15. Achizitie directa Studiu imbunatatire eficienta energetica - proiect IMEA 12.06.2013 02.07.2013, ora 9.00 02.07.2013, ORA 10.00  Studiu imbunatatire eficienta energetica - proiect IMEA      
16. Achizitie Materiale de promovare si servicii de catering - proiect IMEA 30.09.2013

03.10.2013, ora 9.00

03.10.2013, ora 10.00 Materiale de promovare si servicii de catering      
17. Achizitie Organizare evenimente - proiect IMEA 30.09.2013

07.10.2013, ora 9.00

07.10.2013, ora 10.00 Organizare evenimente      
18. Achizitie Studiu tehnic in vederea imbunatatirii eficientei energetice in exploatare a cladirii Primariei Municipiului Oradea 16.07.2014

24.07.2014, ora 9.30

24.07.2014, ora 10.00 Servicii Studiu IMEA      
19. Cerere oferte promotionale 28.04.2015

28.04.2015, ora 15

  Cerere oferte promotionale      
20. Cerere Oferte Cazare 06.05.2015

08.05.2015, ora 14

  Cerere Oferte Cazare      
21. Cerere de oferte: achizitii servicii de transport rutier specializat de pasageri, Cod CPV 60130000-8 06.05.2015

08.05.2015, ora 14

  Servicii Transport      
22. Cerere Oferta Studiu de Fezabilitate pentru constructia unui drum de legatura care porneste de la sensul giratoriu situat in proximitatea magazinului Praktiker, continua paralel cu calea ferata pe care o va traversa printr-un pasaj in zona statiunii 1 Mai si se conecteaza la DN76 in proximitatea pensiunii Noblesse 19.05.2015

25.05.2015

  Cerere Oferta detalii      
23. Cerere de oferta Studiu De Fezabilitate pentru constructia unui drum de legatura care porneste de la sensul giratoriu situat in proximitatea magazinului Praktiker, continua paralel cu calea ferata pe care o va traversa printr-un pasaj in zona statiunii 1 Mai si se conecteaza la DN 76 in proximitatea pensiunii Noblesse 19.06.2015

26.06.2015

  Cerere Oferta Detalii      
24.  Cerere Oferte Panouri ZMO 03.07.2015

08.07.2015

  Cerere Oferte Panouri ZMO      
25. Servicii privind actualizarea Planului de Mobilitate Urbană Durabilă la nivelul Polului de Dezvoltare Urbană Oradea 10.11.2015

16.11.2015

  Detalii      
26. Studiul de fezabilitate pentru modernizare drumuri de legatura (2 loturi) 20.11.2015

02.12.2015

 

 

Invitatie de participare

 

Caiet sarcini

 

Formulare

 ADRESA solicitare clarificari SC Adriana & Radu Consulting  S.R.L.

 

Raspuns ZMO catre SC Adriana & Radu Consulting S.R.L.

   
27.  Atribuirea prin achiziţie directă a contractului de furnizare de produse IT pentru  funcționarea biroului Zonei Metropolitane Oradea. 15.01.2016

21.01.2016

 

Documente

     
28. Achiziţie directă a contractului de furnizare de echipamente de supraveghere auto (transport public la nivelul Zonei Metropolitane Oradea). 25.02.2016

29.02.2016

 

Documente

     
29. Cerere oferte pentru serviciul de elaborare a aplicatiei de finantare pentru Programul INTERREG (sesiunea 2, an 2016) 22.03.2016

28.03.2016, ora 10

 

Documente

     
30. Achiziţie directă a contractului de realizare a serviciului de audit financiar pentru anul 2015, al Zonei Metropolitane Oradea. 22.03.2016

28.03.2016, ora 10

 

Documente

     
31.  Achiziţie directă a contractului de furnizare de produse IT pentru  funcționarea biroului Zonei Metropolitane Oradea. 23.03.2016

28.03.2016, ora 10:00

 

Documente

     

Zona Metropolitana Oradea

Zona Metropolitană Oradea a fost creată prin asocierea municipiului Oradea cu unitățile teritorial-administrative localizate în aria de proximitate, respectiv comunele Biharia, Borș, Cetariu, Nojorid, Oșorhei, Paleu, Sînmartin, Sîntandrei. Astfel, cele 9 localități fondatoare care se situează la granița de vest a României au înființat, prin hotărârea adunării generale a asociaților din data de 9 mai 2005, prima asociație de dezvoltare intercomunitară cu personalitate juridică din România, în format de arie metropolitană.Aflați mai multe despre ZMO.

Domenii de colaborare

  • Amenajarea teritoriului zonal pe baza Planului Urbanistic General al Zonei Metropolitane Oradea;
  • Politici sectoriale privind dezvoltarea economică, infrastructurile, utilitățile și serviciile publice;
  • Finanțarea și/sau co-finanțarea programelor și proiectelor prioritare de interes comun;
  • Fiscalitatea proprietăților și managementul patrimoniului imobiliar;
  • Mediul înconjurător;
  • Organizarea instituțională și dezvoltarea resurselor umane;
  • Alte aspecte care definesc particularitățile locale ale zonei.

Contact

Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Zona Metropolitană Oradea

  zmo (@) oradea.ro
  +40259/408821
  +40259408821
  Piata Unirii 1-3, cam. 134, Cod 410100
Oradea, jud. Bihor, România

Ne găsiți și pe